V 90. letih prejšnjega stoletja je podjetje Garrett razvilo alternativo svoji seriji turbopolnilnikov - "T". Seija “T”  takrat  je zastarela in imela  staromodno oblikovanje in veliko količino rotacijskih   delov.

            Odločili so , da se v celoti razvije turbina na kotnem krogličnem ležaju s popolnoma novimi turbinsko osjo in ventilatorjem.

             Uvedba krogličnih turbin v dizelskih avtomobilih visokega razreda je povezana z reševanjem številnih težav, ki jih povzročajo visoka temperatura, povečana hitrost vrtenja in bolj gosta postavitev. Na primer, pri 200.000 vrtljajih na minuto turbina doživlja zelo visoke mehanske obremenitve, kar zahteva izdelavo optimizirane, robustne konstrukcije in skrbno izbiro materialov.

Izkušnje pri izdelavi turbin s krogličnimi ležaji niso omejene na razvoj projektiranja, temveč segajo tudi v fazo proizvodnje. Montaža in uravnoteženje krogličnih ležajev mora biti izjemno natančna, kar je omogočeno s tesnim sodelovanjem Honeywellovih projektantov in proizvodnih strokovnjakov.

           Kroglični ležaji imajo večjo mehansko učinkovitost kot tradicionalni ležaji. V skladu s tem ima turbina s krogličnim ležajem veliko prednosti. Prvič, njegove prehodne značilnosti so znatno izboljšane. Odzivni čas turbine s krogličnimi ležaji se lahko zmanjša za 20-70%. Drugič, dokazano je, da tehnologija krogličnih ležajev zmanjšue   porabo goriva za do 2% v primerjavi z običajnimi ležaji. Ta številka se morda zdi majhna, vendar to izboljšanje pomembno prispeva k izpolnjevanju strožjih standardov za emisije CO2. Končno, turbine s krogličnimi ležaji dobesedno delajo čudeže med hladnim zagonom. Razlog je v tem, da za razliko od običajnih drsnih ležajev, ki so prekriti z oljem na vseh straneh, so kroglični ležaji veliko manj odvisni od mazanja,  porabijo bistveno manj maziv, ker  delujejo v  oljni megli.

        Danes je Honeywell Turbo Technologies uvedel turbopolnilniki s krogličnimi ležaji  v vse razrede vozil, od dirkalnih avtomobilov do težkih tovornjakov. Enako velja za nov segment trga - dizelske avtomobile premium razreda, kjer je učinkovitost v ospredju in učinkovitost porabe goriva postaja vse pomembnejša.

      Honeywell-ova kroglična turbina je bila sprejeta s strani Daimlerja, da bi opremila novi 3,0-litrski di zelski motor V6 z najnovejšo serijo Mercedes-Benz E, C, S in R razreda.

Prav tako trenutno, kroglični ležaji in turbinske ohišja za cestne avtomobile proizvaja znana japonska znamka HKS.

      Do nedavnega takšne turbine niso bile dovolj razširjene in zato vsi servisni centri niso vedeli, kako pristopiti k okvarjenim vzorcem. Pomanjkanje rezervnih delov je prav tako igralo svojo vlogo. 

      Danes je naše podjetje kupilo opremo in kroglične ležaje za popravilo turbin s krogličnimi ležaji GARRETT. Nudimo vam popravilo turbinskih polnilnikov s kročličnimi ležaji model GT25R, 28R, 30R, 35R, T042, GT/GTX 37/40, GT/GTX 42/45.

  • квадратная иконка facebook

AVTO BEZLAJ TURBINE D.O.O.                    

 Zgornje Pirniče 124 A,

1215 Medvode  

(V bližini Ljubljane)                                                       info@avto-bezlaj.si

Slovenija 

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now